A MEGRENDELÉS LÉPÉSEI

• Tegye a megvásárolni kívánt tételeket a kosarába, majd kattintson a „Kosaram” gombra az oldal jobb felső sarkában.
• A „Kosár tartalma” dobozban tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét.
• Ezt követően válasszon átvételi módot a két lehetőség közül a megfelelőre kattintva.
• Házhoz szállítás esetén töltse ki, illetve ellenőrizze a szállítási címet a „Szállítási adatok” menüpontban. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt is itt kell módosítania.
• További szállítással, átvétellel kapcsolatos információkat és megjegyzéseket itt adhat meg munkatársainknak és futárszolgálatunk számára.
• A „Kedvezményes kód” menüpontban érvényesítheti kupon- és/vagy törzsvásárlói kedvezményét.
• Ezután összesítjük az Ön által választott termékeket, a fizetendő végösszeget, a szállítási határidőt, az elfogadásra került kedvezményeket, valamint az átvételi és fizetési módot tartalmazó megrendelés részleteit. A „Rendelés” gombbal fejezheti be és adhatja le rendelését.
Megrendeléséről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Fizetés a helyszínen
Rendelés esetén nincs lehetőség készpénzes fizetésre, csak a bankkártyás fizetés támogatott.


Online bankkártyás fizetés
A megrendelt árucikk(ek) árát, valamint a szállítás díját Ön a megrendeléskor fizeti ki bankkártyájával. A kiválasztott könyvek megrendelése után Ön a sandbox.simplepay.hu felületre lesz átiránytva, ahol jelenleg a legbiztonságosabbnak minősített, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A vásárlónak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a „bankkártyás fizetés” feliratra kattint, majd a sandbox.simplepay.hu fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadja.


SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Belföldi házhoz szállítás
A megrendelt árucikk(ek)et a futárszolgálat munkatársai előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki. Amikor a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, e-mailben értesítjük Önt a részletekről. A házhoz szállítás díja 1750 Ft.
Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést, pontosítást szeretne kérni, a megrendelőlap megjegyzés rovatában ezt megteheti.
Abban az esetben, ha valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség nem változik, a megrendelés eredeti összegéhez igazodik.
Ha szeretné, hogy csomagját ne azonnal szállítsuk, kérjük, jelezze a megjegyzés rovatban.


Különböző szállítási határidejű termékek
A rendelési adatlapon minden esetben feltüntetjük, hogy milyen szállítási határidővel tudjuk elküldeni a kiválasztott árucikk(ek)et. A határidő attól függ, hogy a termék rendelkezésre áll-e a Gutenberg Könyvesbolt raktárában. Ha igen, akkor az ország területén 3-7 munkanapon belül vállaljuk a szállítást

 

JÓTÁLLÁS ÉS ELÁLLÁS

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. A teljesítés meg nem valósíthatósága a szerződést megszünteti. A teljesítés meg nem valósíthatósága esetén a Szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja, és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül, visszautalja.

A megrendelt könyvekre és egyéb árucikkekre a Szolgáltató minőségi garanciát vállal, vagyis ha a megrendelt könyv nyomdahibás, akkor vállalja annak díjmentes cseréjét.

  • A 34/04.06.2014-es kormányrendelet értelmében a Vevő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (árucikkek átvételétől) számított 14 napon belül. A Vevő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, e-mailben (info@gutenberg-art.ro) gyakorolhatja.
  • A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az árucikk(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
  • A kézhezvétel (árucikkek átvételének) időpontja házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, illetve a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
  • Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a kiadó raktárába (Csíkszereda, Zsögöd utca 49, telefon:+40–743–091408, info@gutenberg-art.ro), és haladéktalanul, de legkésőbb az árucikk(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött árucikk(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a Vevőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. Az árucikk(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a Vevő az árucikk(ek)et visszaszolgáltatta, vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
  • A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett beleegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  • A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja:
    · olyan nem előre gyártott árucikk(ek) esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan árucikk(ek) esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak;
    · olyan árucikk tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más árucikkel;
    · hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével).
  • A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
  • A megrendelt árucikk(ek) hibája esetén a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, az árucikk(ek)et a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni.
  • Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 6 hónapon belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
  • A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (árucikk ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 forintos ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. Az árucikk(ek) mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

 

FIGYELEM! Kérjük ne vegyen át a futárszolgálattól felbontott, kihasadt vagy elázott csomagot! A Szolgáltatónak nem áll módjában kicserélni az árucikk(ek)et olyan sérülések esetén, amelyek a szállítási folyamat során keletkeztek, és a Vevő azt aláírásával hitelesítette.

A kosár tartalma
Empty cart icon
A kosarad üres
Részösszeg: HUF
A szállítási díj és a kedvezményes kód a rendelési űrlapnál lesz kiszámítva
Rendelés leadása
Válassz nyelvet
Adatvédelmi tájékoztató Általános szerződési feltételek Pénzvisszatérítési eljárás